فیلم های آموزشی تولیدکننده چندرسانه ای سه بعدی

استاندارد تولیدکننده چندرسانه ای سه بعدی

شایستگی ۱ – طراحی و تولید انیمیشن ها و تصاویر و فضاهای سه بعدی

شایستگی ۲ – کار با جلوه های ویژه

۱- نصب نرم افزار Adobe AfterEffects 2020

۲- معرفی محیط نرم افزار Adobe AfterEffects 2020

۳- کاربا پالت ها و ابزارها

۴- ذخیره فضای کاری و فراخوانی

۵- شناخت اصول ایجاد پروژه جدید و وارد کردن فایل و footage

۶- وارد کردن فایل های psd به نرم افزار

۷- وارد کردن فایل های Ai به نرم افزار

۸- نحوه ذخیره کردن و باز کردن پروژه

۹- درج و ویرایش Object ها

۱۰- انتخاب و کار با Object ها

۱۱- Title/Action Safe

۱۲-  آشنایى با Transform و پارامترهاى آن و نحوه بکارگیرى آنها

۱۳- معرفى لایه Text

۱۴-  تنظیمات مربوط به لایه متن

۱۵-  فریم های کلیدی – بخش اول

۱۶-  فریم های کلیدی – بخش دوم

۱۷- Graph Editor

۱۸ – Timeline – بخش اول

۱۹ – Timeline – بخش دوم

۲۰- Solid after

۲۱- Transition with Solid

۲۲- کار با Mask بر روى لایه Solid

۲۳- آموزش زیرنویس از طریق لایه Solid

۲۴- کار با Mask بر روى لایه Solid – انیمیشن Morph

۲۵- پروژه کار با Mask بر روى لایه Solid

۲۶- کار با Mask بر روى سایر لایه ها

۲۷- تکنیک روتوسکوپی

۲۸- تنظیم و کار با Msak ها رو تصاویر و ترکیب آنها

۲۹- تنظیم و کار با Mask های متحرک رو فیلم

۳۰- تغییر تنظیمات بر روی قسمتی از لایه توسط ماسک

۳۱- کار با ویژگی های ماسک

۳۲- بکارگیری اشکال، کاربرد Pen و گرادیان ها

۳۳- بکارگیری اشکال و تنظیمات آنها

۳۴- Motion tracking

۳۵- آموزش انیمیشن ورق زدن صفحات  – Page turn

۳۶- معرفی افکت های پرکاربرد در افترافکت

۳۷- معرفی افکتcc scale wipe از گروه Transation

۳۸- استفاده از لایه Adjusment

۳۹ – استفاده از افکت stylize

۴۰- درج گرادیان بر روی تصویر

۴۱- آموزش پروژه « آتش بازی تحویل سال نو» با استفاده از افکت هاى پرکاربرد

۴۲- استفاده از Blue Screen و Green Screen – بخش اول

۴۳- استفاده از Blue Screen و Green Screen – بخش دوم

۴۴- استفاده از تنظیمات Blue Screen و Green Screen – بخش اول

۴۵- استفاده از تنظیمات Blue Screen و Green Screen – بخش دوم

۴۶- ساخت اکولایزر – بخش اول

۴۷- ساخت اکولایزر – بخش دوم

۴۸- نحوه خروجى گرفتن در نرم افزار AfterEffects – بخش اول

۴۹- نحوه خروجى گرفتن در نرم افزار AfterEffects – بخش دوم

۵۰- نحوه خروجى گرفتن در نرم افزار AfterEffects – بخش سوم

شایستگی ۳ – رندرسازی و نورپردازی ویدئوهای چندرسانه ای

۱- آشنایی با Cinema4D، نحوه استفاده از interface
۲- روش های تغییر layout،  مفهوم multi document در نرم افزار Cinema4D

۳- آشنایی با view port، تنظیمات نما، دکمه های عملیاتی بزرگ کردن نما، چرخش، زوم کردن و جابجایی در نما، آشنایی با آیتم های نوار منو در هر نما

۴- رسم اشکال parametric primitive ، تغییر مشخصات اشیا در پنل attribute

۵- آشنایی با انواع ابزارهای انتخاب، ابزار move، scale، rotation

۶- رسم یک مبل ساده، روش های کپی گرفتن در Cinema4D، گروه کردن اشیاء

۷- آشنایی با editable کردن اشیا، کار با گوشه ها، لبه ها و چند ضلعی ها

۸- مدلسازی با curves، تغییر تنظیمات spline ها
۹- آشنایی با ابزارهای: pen,sketch,spline smooth, spline arc tool

۱۰- آشنایی با کاربرد generator ها در Cinema4D، مدلسازی با lathe nurbs

۱۱- مدلسازی با loft nurbs، مدلسازی با sweep nurbs

۱۲- ایجاد متن سه بعدی

۱۳- انواع مدل سازی، انواع آرایه ای، روابط Boolean

۱۴- فرمان Connect، فرمان Symmetry

۱۵- معرفی Deformerها، تابع Bend

۱۶- نمونه رسم عملی یک پارک ساده

۱۷- تابع melt، تابع twist، تابع explosion

۱۸- شیوه های texture axis و texture

۱۹- مفهوم متریال ها

۲۰- انواع سایه ها با Ambient Occlusion

۲۱- مفهوم متریال های چندگانه به انتخاب های چندضلعی، انواع Camera Mapping

۲۲- مفهوم Object در BodyPaint، انواع ابزار brush، شیوه های رسم Raybrush Render view، مفهوم چندکاناله و چندلایه، انواع فیلتر در BodyPaint

۲۳- نحوه افزودن مو به کاراکترها، انواع متریال مو و سایه روشن ها

۲۴- شرح حرکت مو، Hair Module، انواع دیگر گزینه های مو

۲۵- انواع نور و نورپردازی، انواع نور Volumetric

۲۶- چگونگی جلوه Caustic

۲۷- شرح مقدمات کار با دوربین

۲۸- نحوه انیمیشن سازی دوربین ها توسط یک Object

۲۹- مفهوم مرور Preset، شیوه های دیگر برای اسمان جذاب

۳۰- انواع Region and picture view، انواع Active view، شرح Renderها، روش های Multi_Pass Rendering

۳۱- چگونگی Render کارتن ها با Sketch and toon

شایستگی ۴ – تولید خروجی از پروژه

۱- نصب نرم افزار Premiere 2020

۲-  ایجاد پروژه جدید و معرفی محیط نرم افزار 

۳- نحوه متحرک سازی کلیپ ها و تنظیم Keyframe

۴- اصول کاربردی و مفاهیم پایه تدوین (بخش اول)

۵- اصول کاربردی و مفاهیم پایه تدوین (بخش دوم)

۶- تنظیم و کار با Transition

۷-اصول کاربردی و مفاهیم  اولیه فیلم سازی
۸-معرفی محیط نرم افزار(بخش دوم)
۹-سفارشی کردن محیط برنامه (یخش اول)
۱۰-سفارشی کردن محیط برنامه (بخش دوم)

۱۱- مبانی و مفاهیم پریمیر

۱۲-افکت در پریمیر ( بخش اول )

۱۳-افکت در پریمیر ( بخش دوم )

۱۴-افکت در پریمیر ( بخش سوم )

۱۵- افکت در پریمیر ( بخش چهارم )

۱۶-ساخت تیتراژ با فتوشاپ

۱۷ – پلاگین

۱۸- تغییر مدت زمان و سرعت یک کلیپ

۱۹-تغییر سرعت متغیر کلیپ

۲۰-آشنایی با ابزار Razor

۲۱-نحوه جایگزینی یک کلیپ

۲۲-شناخت اصول استانداردهای لازم برای پخش تلوزیونی

۲۳-آموزش ساخت جانگهدار  offline file

۲۴-آموزش سکانس های تو در تو Nested sequences

۲۵-آموزش تدوین چند دوربینی Multi camera

۲۶-مدیریت پروژه با Project manager

۲۷-انواع خروجی

۲۸- انواع خروجی به همراه media encoder

۲۹- ساخت عنوان

۳۰-ساخت عنوان متحرک یا تیتراژ پایانی 

۳۱-کار با صدا (بخش اول)

۳۲-کار با صدا (بخش دوم)

۳۳-آموزش تکنیک Scope

۳۴-جلوه Opacity در ترکیب تصاویر

۳۵-جداسازی روشنایی با Luma Key

۳۶-جداسازی مات Image Matte key

۳۷-جداساز رنگی RGB Difference

۳۸-ساخت کانال آلفا در فتوشاپ و استفاده از آن در پریمیر

 

فیلم های آموزشی به مرور بارگذاری می گردد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *